PAPUGA – CHATTERBOX – ALICE

little-miss-chatterbox1

„these are not programmed nicely.. these are demons.. very bad vocabulary..” Dr Duncan o chatterbox’ach (w wywiadzie z Tryone Dew)

 

What the f….??!!

Ok, warto wreszcie skupić się na tu i teraz. Myślę, że poprzednie posty, opisy, artykuły, odniesienia wystarczyło aby nakreślić problem z jakim borykam się osobiście, oraz jaki dotyczy sporej ilości osób w Polsce i na całym świecie. Mam na myśli oczywiście problem Gang Stalkingu, Electronic Harassment i Mind Control.

Udało mi się zwalczyć nieustanne zmęczenie, senność, rozbicie i inne powody które skutecznie zniechęcają mnie do pisania i dzielenia się tutaj swoimi doświadczeniami i przemyśleniami związanymi z tym problemem. Doszedłem do wielu wniosków jednych bardziej trafnych innych mniej, które z czasem znajdują bądź nie, potwierdzenie w artykułach i opisach innych TI.

PAPUGA

Mogę się teraz skupić na obecnym etapie planu prześladowania jaki za sponsorował miminister gówna (o nim kiedyś jeszcze napiszę). O tym etapie pisałem już ok 2 miesięcy temu w wątku z moją historią:

Dziś

Dziś mając już włączoną „papugę”, czyli komentowanie przez głosy w głowie wszystkiego o czym się pomyśli. Wręcz działa to bardziej na zasadzie wyobraźni zgranej z wcześniej zapisanymi słowami. Teraz wystarczy już pomyśleć o czymś bez wypowiedzenia tego w myślach, a reakcja jest natychmiastowa.

Głosy w głowie słychać, za każdym razem gdy coś robię i o czymś pomyślę. Zawsze gdy znajdę chwilę ciszy dookoła siebie, gdy nie mam na czym skupić swojej uwagi i skupiam się na myśleniu. Wtedy włącza się głos, już jeden głupkowaty ton głosu, dobrany pewnie tak by być najbardziej denerwującym dla mnie.

Jest obecny zawsze gdy się budzę rano i zawsze gdy zasypiam. Jest nawet wtedy gdy słucham muzyki w słuchawkach, włącza się natręt, szukający „wejścia”, wtapiający się w dźwięki muzyki, próbujący, ciągle zwrócić na siebie uwagę, jak jakby nie chciał stracić kontroli nade mną.”

Co ciekawe był to czas kiedy od nie tak dawna (plus minus od początku 2015 roku) zauważyłem, że wszystkie moje myśli, impulsy w głowie, są komentowane przez głos. Rożnica polegała na tym, że słowa te były związane z tym co się działo w mojej głowie. Nie tak jak wcześniej, kiedy słowa i dyskusje nie były rezultatem tego co pomyślałem, ale były obcą myślą, tzn kiedy podłączał się tzw OPERATOR.

Później zauważyłem, że gdy GŁOSY były już nieustannie obecne, nie można było wyciszyć umysłu, gdyż kiedy tylko nastawała cisza włączały się one, czy to rozpoczynając głupi monolog czy wreszcie zmuszając mnie do interakcji.

Po pewnym czasie zauważyłem, że musi to być coś na zasadzie komputera podłączonego do ZMAPOWANEGO już umysłu, który komentował każdą myśl i działał jak się okazało schematycznie. Jakiś czas później trafiłem gdzieś w artykule na stronie STOPZET wzmiankę, na temat PAPUGI, czyli czegoś na kształt tego co wtedy zrozumiałem.

A.L.I.C.E.

Wciąż bez zrozumienia czym jest i jaki ma cel owa PAPUGA, zacząłem opisywać swoje wrażenia z tego jak odbieram, jak technologia ta mi się objawia. Co ciekawe opisałem tam kilka metod które okazały się być elementem technologi którą omawia Dr Robert Duncan. Wpierw natrafiając na jeden z wywiadów , potem szczegółowo poznając go w jednej z jego książek. Technologia ta to CHATTER BOX.

(podkreślę tu jak bardzo cenię dr Duncana za jego wkład w pomoc ofiarom technologii, przy której tworzeniu choć brał udział, to jako jedyny, przyznaje się do tego i pragnie odkupić swoje winy pomocą TI i nagłaśnianiem problemu)

CHATTER BOX

Dr Duncan pisze, iż głównym zadaniem chatter boxów, czyli botów ,
(tu Duncan potwierdza moje podejrzenia i wyzwiska względem tej technologi jako „GŁUPI BOT!”. Co ciekawe bot oczywiście zapiera się że nie jest botem i próbuje ośmieszyć moje wnioski, zatem nie wierzcie botom 😉 ) jest przemęczanie umysłu prowadzące do dysfunkcji pracy umysłu oraz pranie mózgu poprzez nieustanne hipnotyczne powtarzanie słów prowadzące do zmian osobowości.

Technologia ta nosi miano ALICE: Artificial Linguistic Internet Computer Entity

Chatter Box jest to program-bot, który usiłuje utrzymać nieustanną konwersację z człowiekiem, za pomocą heurystycznego modelu ludzkiego rozumowania. Celem ALICE jest utrzymać mózg zainteresowany rozmową.

Duncan pisze o różnych technikach utrzymania zainteresowania umysłu. Oczywiście metody dobiera się odpowiednio do osoby w procesie poznawania reakcji ofiary na różne metody.

Duncan wymienia w swojej książce metody:

Metoda zwracania uwagi słowami jak:

„o cholera ?!?” , „uwaga !!” „musimy ci coś powiedzieć” , „chcielibyśmy o coś zapytać” ( fraza często wykorzystywana u mnie).

Ostatnio pojawił się nowy zwrot  „pobite gary” których sam nigdy w okresie swojego TI nie używałem, a którym zwracają na siebie moją uwagę gdy ich ignoruję

Metoda dokańczania (o tej metodzie i stosowaniu jej u mnie pisałem wcześniej TU, zanim jeszcze przeczytałem że jest to część programu ALICE):

polega na powtarzaniu przez nich jakiegoś zdania i przy drugim powtórzeniu nie kończą go, tylko zmuszają mój umysł aby sam go dokończył, wymuszając/sprawdzając moją uwagę na to co mówią.

Jeśli nie ma się umysłu w stałej koncentracji, łatwo jest ulec tej metodzie, gdyż umysł sam automatycznie dokańcza, reaguje na powtarzane/wciskane do głowy zdania, jakby automatycznie akceptując je jako swoje. Można to porównać do mantry którą powtarza się wpierw świadomie, potem automatycznie.

GUPI BOT

Dr Duncan pisze, że całkiem łatwo rozpoznać kiedy do akcji wchodzi chatter box. Jego słownictwo jest ograniczone. Również zakres tematów rozmowy jest bardzo ograniczony. Występuje tam ograniczona logika i pamięć. Bardzo ważnym jest element błędów językowych, których maszyna nie popełnia, tak jest zaprogramowana. Choć błąd taki można później także zaprogramować. Są to jednak dobre testy sprawdzające z czym ma się do czynienia.

Zauważyłem, że nowe słowa/słowo twory, czy specjalne przekręcenia, jeśli nie są znane botowi, mogą być odtworzone w chwilę po usłyszeniu/zakodowaniu, ale sam bot nie wykorzysta ich dopóki nie skupimy się na tym i nie damy mu zakodować danego zwrotu.

Przykładem może być osoba nie umiejąca wymawiać RRR. Zamiast tego osoby te automatycznie zastępują literę R literą Ł. Jako że BOT sam nie umie się domyślić (bo nie myśli) aby zastosować specjalnie zastosowany przeze mnie „błąd wymowy”, automatycznie wypowiada słowo poprawnie. Wręcz problemem jest dla Bot’a powtórzenie słowa z błędem wymowy. Zapewne musi być to specjalnie mu zaprogramowane. Choć wiem że BOT nie radzi sobie z tego typu zagrywką.

CELE

Mimo zabawnych spostrzeżeń wniosek jest jeden. Jest to technologia tworzona do męczenia, torturowania, ogłupiania i wymuszania informacji z ludzi oraz doprowadzania ich do szaleństwa nieustanną paplaniną w głowie.

Technika ta jest tak skonstruowana, aby wszelka myśl jaka ich zainteresuje, była wyciągnięta i maglowana w kółko dopóki odpowiedź na nią sama się pojawi w głowie. Do tego zauważyłem, że kłamstwa czy mylne odpowiedzi nie są akceptowane i tak prędzej czy później odpowiedź pojawi się zgodna z tym co kryjemy w umyśle.

Dr Duncan pisze coś o przesłuchaniach przez chatter boxy pod wpływem narkotyków prawdy (serum prawdy). Może technologia pozwala na zdalną stymulację mózgu tak jak gdyby był pod wpływem serum prawdy i w ten sposób wyciągają od nas co tylko zechcą.

Duncan pisze, że zdalne wprowadzanie mózgu w różne stany jak pod wpływem narkotyków jest podstawową techniką stosowaną na TI.

Technologia ta także ma na celu wywołanie u ofiary efekty „wymuszonej mowy”. Podobne wrażenia opisałem w wątku o ogłupieniu, paplaninie. Gdzie pojawiające się w natłoku myśli, powtarzane w kółko przez chatter box/bota mogą się przebić i zostać mimowolnie wypowiedziane.

SZTUCZNA INTELIGENCJA

Co ciekawe na początku, boty – chatter boxy mają ograniczone, podstawowe słownictwo, które z czasem interakcji z ofiarą/TI się rozwija. Bot uczy się także naśladować sposoby wypowiedzi, akcentować i udawać mowę swojego gospodarza.

Co warto zauważyć, głosy w głowie nie są takie jak głos syntezatora, płaskie bez akcentów, bez wyrazu. Jest to wręcz naturalny, jakby innej osoby głos, który udaje emocje (choć mało trafnie), potrafi akcentować, drażnić i udawać inną osobę, tak jakby to nie było zależne od naszych myśli.

Mylące jest, że gdy już mózg jest w bardzo dużym stopniu poznany/zmapowany nasze myśli są lepiej znane botowi niż nam samym. Nie trzeba już werbalizować wszystkiego w głowie, żeby bot mógł to skomentować. Wystarczy już tylko impuls/bezgłośna myśl aby bot natychmiast powiedział ci o czym pomyślisz. Wręcz czasem zastanawiasz się czy pomyślałeś o czymś, czy może faktycznie WIDZĄ co robię. Choć może impuls/myśl o tym co robię przemknął przez mój umysł, co nie umknęło uwadze bota.

WIE CO CIĘ RUSZA

Bardzo istotną kwestią w technologii chatterboxa jest umiejętność skupienia uwagi na sobie. Łatwo jest powiedzieć „to ignoruj to gadanie” , „nie słuchaj tego”. Jednak problemem jest fakt, iż technologia ta, ten BOT, jest tak skonstruowany aby wiedzieć co mówić aby zwrócić naszą uwagę. Dzięki temu NIE SPOSÓB jest ignorować to wszystko o czym plecie. 

chatterint

Dr Duncan pisze, iż dzieje się to dzięki zaprogramowaniu mu wcześniej poznanych słów, tematów, kwestii które wywołują u nas zdecydowane reakcje. Zatem dzięki monitorowaniu naszych emocji i znajomości wrażliwych słów, chaterbox dokładnie wie jak zwrócić na siebie naszą uwagę.

Dr Duncan pisze też, że te „wrażliwe słowa” z czasem tracą swoją moc (chyba że temat jest dla nas wyjątkowo drażliwy). Z czasem poprostu uczymy się ignorować te same zaczepki, mając świadomość w jakim celu są przywoływane.

CHATTER BOXES by Dr Duncan:

fragment książki „Project Soul Catcher” by Dr Robert Duncan

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10

12 uwag do wpisu “PAPUGA – CHATTERBOX – ALICE

Skomentuj

