JAK POSKROMIĆ DEMONA – dr Robert Duncan

tame

DO ROBOTY:

Postanowiłem podzielić się tutaj z innymi swoją pracą nad tłumaczeniem jednego z najlepszych źródeł dla targetów i osób które chcą zrozumieć czym jest gang stalking i elektroniczne nękanie.

Mam tu na myśli książki dr Roberta Duncana. W tym miejscy zacznę od książki „How to tame a demon” czyli „Jak poskromić demona”. Jest to kompendium wiedzy dla każdego targeta. W książce tej znajdują się pytania i odpowiedzi na najczęstsze pytania jakie pojawiają się na mrocznej drodze każdego targeta.

Książka ta jest efektem około tysiąca wywiadów jakie dr Duncan przeprowadził z targetami na całym świecie. W oparciu o ich zeznania i swoją fachową wiedzę, poczynił ową książkę.

Jako że szczerze polecam wszystkie książki dr Duncana jako pierwsze źródło wiedzy o mind control, postanowiłem ruszyć z tłumaczeniem tego dzieła, dla siebie i innych.

Umieszczam to tutaj głównie aby się zmobilizować do pracy nad ukończeniem tego tłumaczenia.

Dr Duncan wyraził na to zgodę. Dla niego najważniejsze jest aby informacja ruszyła w świat.


 

Zamieszczam tu spis treści tej książki. Natomiast przetłumaczone rozdziały wrzucam jako linki do pobrania jako PDF aby nie zalewać tej strony tekstem.


 

„ JAK POSKROMIĆ DEMONA ”

autor: Dr Robert Duncan

SPIS TREŚCI:

Wprowadzenie

Demony

Słownik terminów

Rządowe programy kontroli umysłu

Przebudzenie

Na czym polega ich gra?

Ustanowienie celów życiowych

Cele Target Individual

Decydująca gra Kontrolerów

Pułapki do uniknięcia

Najczęściej zadawane pytania:

Kim jest „TI” (Target Individual)?

Dlaczego ja? Czy zrobiłem coś złego?

Jak długo będę ofiarą tego programu?

Jak wielu ludzi ma takie same doświadczenia?

Jaki jest ich plan działania?

Szukanie pomocy – najczęściej zadawane pytania:

Dlaczego rodzina i przyjaciele mi nie wierzą?

To tak oczywiste, dlaczego społeczeństwo tego nie powstrzyma?

Czy to kiedykolwiek się skończy?

Czy powinienem ubezpieczyć się na życie?

Dlaczego ludzie mi nie wierzą?

Czy jest jakiś sposób aby zniknąć z listy elektronicznego torturowania i zorganizowanego prześladowania?

Czy powinienem ufać doktorom?

Czy powinienem iść na policję lub FBI?

Dlaczego valium i xanex pomagają pozbyć się niektórych objawów?

Byłem u doktora. Czy powinienem brać przepisane leki?

Czy powinienem wierzyć w to co mówią mi „głosy”?

Czy powinienem powiedzieć mojej rodzinie i przyjaciołom co się ze mną dzieje?

Czy są jakieś grupy wsparcia z ludźmi którzy przechodzą przez to co ja?

Kim są tzw „trolle”?

Czy jest jakakolwiek nadzieja?

Ochrona i blokowanie – najczęściej zadawane pytania:

Czy jest jakaś ochrona przed tym?

Czuję jak wpływają na rytm pracy mojego serca. Czy można się przed tym obronić?

Czy da się jakoś zablokować syntetyczną telepatię (v2k)?

Czy aluminiowe czapeczki działają?

Strategie działania:

Moja poczta spóźnia się lub nie dochodzi. Co mogę na to poradzić?

Czy przeprowadzka pomoże?

Czy joga, medytacja, lub hipnoza mogą pomóc w zmianie częstotliwości mózgu przez co będzie trudniej go sklonować i wpływać na niego?

Moja pamięć jest bardzo słaba i mogą ją wymazać. Czy mogę jakoś wspomóc swoje myślenie?

Jak mogę się pozbyć złych wspomnień i złych snów?

Jak mogę powstrzymać innych przed kontrolowaniem mnie?

Popadłem w rutynowe myślenie i zachowanie. Jak mogę zmienić swoje nawyki?

Czy mogę powstrzymać manipulowanie snami?

Jestem ciągle zmieszany i panikuję. Jak mogę temu zapobiec?

Opada mi szczęka i czuję jakbym zasypiał lub czuję się jakbym się dusił.

Wydaje mi się że moi sąsiedzi biorą w tym udział. Czy powinienem się przeprowadzić?

Jak mogę powstrzymać ich przed kontrolowaniem moich emocji?

Czy mogę jakoś zaradzić przed włamaniami do mieszkania?

Powiedzieli mi że zrobią ze mnie bezdomnego w przeciągu roku. Czy mogą to zrobić?

Czy modlitwa pomaga?

Co mogę zrobić z deprywacją snu?

Jak zaradzić zmęczeniu?

Stosowane metody psychologiczne:

Czym jest Zorganizowane Prześladowanie?

Czym jest medialne prześladowanie?

Czy oni rozumieją że torturując ludzi na całym świecie, w pewnym momencie osiągnie to punkt krytyczny?

Czy nasz kraj może być kontrolowany poprzez szantaże i technologie kontroli umysłu?

Czy moi sąsiedzi używają broni mikrofalowej na mnie?

Jak możliwa jest kontrola umysłu?

Skąd oni wiedzą co dla mnie jest ważne i co mnie stresuje?

Skąd moi prześladowcy znają moje wszystkie lęki?

Czy mam wpływ na to jak jestem programowany?

Czy częstotliwość fal mózgowych ma znaczenie? Dlaczego grupują moje myśli i spowalniają moje myślenie?

Jak oni wymazują wspomnienia i jak wszczepiają nowe?

W jaki sposób rząd wybiera ludzi i wykreśla niewygodnych osobników i każdego inteligentnego na tyle aby kwestionować wolę elit?

Jak się tworzy rozszczepienie osobowości?

Powiedzieli mi, że jeśli kogoś zamorduję to przestaną mnie torturować. Czy to prawda?

Dlaczego media nie mówią o tak ważnym problemie?

Czy jest jakiś demaskator który odważy się o wszystkim powiedzieć i nas uratuje?

Czy oni także będą atakować moją rodzinę?

Czy oni chcą mnie zabić?

Czy oni chcą ukraść moje pomysły, przekazać je komuś innemu kto jewykorzysta lub sami będą chcieli je wykorzystać?

Czy oni będą mnie szantażować?

Co dla przeciętnego człowieka oznacza określenie „wariat”?

Myślę że oni mnie oczerniają. Czy to prawda?

Dlaczego stosują stres podczas programowania mnie?

Możliwości, efekty i technologia – najczęściej zadawane pytania:

Jakie są objawy elektronicznego ataku?

Czym jest częstotliwość?

W jaki sposób namierzają oni ofiarę i w jaki sposób są w stanie widzieć przez ściany?

Czy wykorzystują do tego satelity czy coś innego?

Czy jestem zachipowany lub zachipowany nanotechnologią?

Czy są oni w stanie zmusić mnie bym kogoś zabił wbrew mojej woli, a potem sprawić że nie będę tego pamiętał?

Czy w procesie czytania myśli biorą udział komputery?

Czy mogą wykorzystywać zwierzęta?

Czy target może przejść badanie wykrywaczem kłamstw lub celowo taki test oblać?

Czy technologia rządowa może wywołać ekstremalne emocje w ludziach którzy nie są świadomi tej technologii, poprzez wpływanie na ich emocje lub poprzez podprogowe wiadomości im wszczepiane?

W jaki sposób mogą wnikać w moje wspomnienia?

Czy mogą sprawić że poczuję jakieś zapachy lub smaki których nigdy wcześniej nie doświadczyłem, lub abym odczuwał ból którego nigdy wcześniej nie odczuwałem?

Czy moje wspomnienia można wysłać do kogoś innego lub czy można wszczepić mi obce wspomnienia?

Czy na potrzeby fałszywych ataków, można stworzyć psychopatyczne osobowości używając tej technologii?

Jak można rozróżnić DEW i inne urządzenia bazujące na częstotliwościach rezonansowych a RNM (zdalnym neuronalnym monitorowaniu i klonowaniu EEG)?

Jakie są długoterminowe objawy stosowania na mnie tych energii i eksperymentów?

Czy są oni w stanie zapisać wszystkie moje wspomnienia aż do końca mojego życia?

Czy są oni w stanie wszczepiać osobom znajomość obcych języków lub jakieś inne zdolności?

Czy mogą oni poznać moje hasła?

Jakie są efekty długoterminowych tortur, traumy i poddawania stresowi?

Dlaczego niektórzy ludzie słyszą głosy?

Jak oni mnie widzą? Czy widzą mnie jako podczerwony skan ciała lub czy widzą mnie bezpośrednio poprzez mój TV lub inne urządzenia?

Jaka to częstotliwość? Czy są to ELF (fale skrajnie niskiej częstotliwości) czy mikrofale którymi mnie atakują?

Czy są oni w stanie czytać moje myśli? Czy są oni tylko w stanie poznać proces przetwarzania moich myśli? Jak bardzo przejrzyście są oni w stanie czytać i interpretować moje myśli?

Czy podsłuchują moje rozmowy telefoniczne?

Czy głosy które słyszę są głosami ludzi czy głosem programu sztucznej inteligencji?

Na początku słyszałem głosy jakby z oddali. Po miesiącu słyszę głos z wewnątrz głowy. Dlaczego tak się dzieje?

W jaki sposób są w stanie namierzyć mnie gdy znajduję się w pobliżu drugiej osoby?

Dlaczego nikt inny nie słyszy ani nie widzi tego co nagrałem?

Czy istnieje prywatność?

Jak mogę powstrzymać ich elektroniczną broń przed niszczeniem moich urządzeń elektronicznych lub unieruchamianiem mojego samochodu?

Kwestie prawne:

Odwołanie do prawa

Kto za tym stoi?

Co można zrobić? Co można próbować zrobić aby uświadomić ludzi?

Czy oni kradną moją własność intelektualną?

Mam sprawę w sądzie odnośnie przymusowego leczenia psychiatrycznego i zamknięcia w szpitalu psychiatrycznym. Czy są jacyś specjaliści którzy mogą zeznawać na temat tej technologii na moją korzyść?

Jak to udowodnić?

Do kogo powinienem wysłać dowody? Kto ma moc aby to powstrzymać?

Ogólne porady


Dr Robert Duncan

 dr-robert-p-duncan-ab-sm-mba-phd

Od ponad dekady zajmuje się badaniem bio-efektów broni elektromagnetycznych. Skupia się na temacie zdalnych tortur, przesłuchań, tworzeniem zaprogramowanych zabójców i innych technik kontroli umysłu. Studiował na Stanford, MIT, Harwardzie, Dartmouth, Lake Forest i innych uniwersytetach.

Jako naukowiec zajmował się innowacyjną technologią i sztuczną inteligencją. Pracował nad projektami dla CIA, Department of Defence, Department of Justice i NASA.

Jest światowych fachowcem w dziedzinie kontroli umysłu. Osobiście pracował nad technologią „głosów boga” czyli v2k – głosów w głowie, gdzie skupiał się nad naturalną reakcją sztucznej inteligencji – projekty chatter box.

Niewiele osób wie, że dr Duncan kiedy dowiedział się do czego jego praca jest wykorzystywana, postanowił odejść i pomagać ofiarom tej technologi. Wtedy to sam stał się TI – target individual. W swoich książkach określa swoich oprawców żartobliwie terminem Aliens – Obcy. W wielu wywiadach widać jak pozytywną i kulturalną osobą jest dr Duncan. Jednak nie każdemu może podpasować jego poczucie humoru – nie należy się zniechęcać, jest to największy specjalista od mind control i głosów w głowie (v2k)

Polecam zapoznać się ze wszystkimi jego dostępnymi wywiadami: PLAYLISTA

3 uwagi do wpisu “JAK POSKROMIĆ DEMONA – dr Robert Duncan

    1. Książkę posiadam ja, ale nie pożyczam nieznajomym :). Książkę można nabyć na Amazonie.
      Papierówka kosztuje 17$ (60zł) lub możesz założyć konto, zainstalować aplikację Kindle na smartfonie lub tablecie i kupić książkę w wersji cyfrowej za 11$ (39zł). Plus wersji cyfrowej jest taki że masz ją odrazu po zapłaceniu.

      Polubienie

  1. Oczywiście wiem, że mogę to kupić na Amazonie, ale jestem chyba dość typowym TI, czyli bez pracy, itp. Gdyby jednak ktoś mógł podzielić się ze mną ebookiem to z pewnością odwdzięczę się adekwatnie. Pozdrawiam.

    Polubienie

Skomentuj

